subota, 19. svibnja 2012.

COLOR CLUB- LAVA LAMP lak za nokte (neonski)

Ovo proljeće je totalno u znaku neonskih boja. Iskreno, meni se taj trend sviđa, ali na nogama. Moji će se nožni prstići ovu proljeće/ljeto sezonu smiješiti u žarkim, često neonskim bojama :). Na vašu sreću, moj me je najdraži popljuvao da nitko ne internetu ne želi gledati moja stopala (iako moram odmah dodati, dobra su to stopala-kako skromno, ma mislim kužite kaj hoću reći, nemam kurje oči, žuljeve, isturene kosti i ine anomalije; s druge strane, bih li mogla biti model za stopala, da- to postoji, vjerojatno ne) pa ćete se s ovom bojom pobliže upoznati na mojim rukama.

bez blica/dnevna svjetlost

Boja je neka varijanta između narančaste i crvene, pomalo neonska, ali na noktima savršena! Posebno lijepo izgleda ako na sebi imate odjeću tamnijih nijansi. Četkica je isto fenomenalna! Ni preširoka ni preuska, to govorim najviše iz razloga što njome relativno lako nanesem lak na mali nožni prst, a vjerujem da je taj mali noktić većini uvijek najveća gnjavaža.

dnevna svjetlost bez blica

 Trenutno su moji nokti malo duži (imam geliranu francusku manikuru), osobno bih ovaj lak nosila na kraćim noktima jer je na meni tako efektniji, ali poslužit će za dočaravanje boje.

jedan sloj s blicom
jedan sloj bez blica

Lak je pomalo mat, ali ne onako intenzivno kao većina neonskih lakova, osobito oni iz linije China Glaze-a. Ako se  na vrh stavi prozirni lak ili nadlak, izgledat će savršeno sjajni. Pokriva dobro, nije onako prugasti, ali bolje izgleda u dva sloja. Ja sam na slikama slikala i treći, čisto da vidite kako izgleda. Taj zadnji sloj nije nužan.

2 sloja, blic

2 sloja/dnevna svjetlost bez blica

Kao što je vidljivo na slikama, ja sam prilično svijetle puti, ali lak ne izgleda previše stereo na meni. Naravno, što ću biti tamnija, to će biti efektniji.

3 sloja/blic
3 sloja/dnevna svjetlost/bez blica

Nisam sigurna gdje se kod nas ovi lakovi mogu kupiti. Znam da ih ima moja manikerka, ali ovako u slobodnoj prodaji, ne vidjeh ih. Ja sam ovu bočicu od 15 ml kupila na ebayu za 3,25$ plus shipping 3$, dakle oko 35 kn. Za mene je ta cijena bila OK. Vidjela sam ranije boju i znala sam da je to nešto za mene.

A....kako se vama sviđa? Imate kakvu preporuku? Sviđa li vam se uopće taj trend neonskih i jarkih boja?

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)