subota, 26. svibnja 2012.

Olay Microdermabrasion & Peel System (Regenarist kit)


Današnji post odlučih posvetiti tretmanu kojeg, nažalost, imam još samo u tragovima. S razlogom, naravno. Ovaj post pažljivo čitajte jer je ovo definitivno nešto što treba ići na vašu shopping listu. Ja ovaj dinamičan duo obožavam!


Svi mi želimo da naša koža izgleda najsavršenije što je moguće. S obzirom da velika većina vas koji ovo čitate voli kozmetiku, kako preparativnu, tako i dekorativnu, znate da će svaka šminka izgledati ljepše i prirodnije na njegovanoj koži. Nažalost, užurbani način života, hrana koju jedemo, stres, nedostatak sna i godine koje prolaze, ne pomažu nam puno u tome. Tu nastupa piling. Pilingom uklanjamo mrtve stanice kože s vrha i dozvoljavamo novim i mladim stanicama ispod da dođu do izražaja što se na našoj koži itekako vidi jer se ublažavaju fine linije i bore, te sužavaju pore. Dakle, ublažavamo sve znakove starenja ili, ako smo sretnici koji se još s njima ne bore, dopuštamo koži da diše i obnavlja se.

Kao što je vidljivo na slici, ovaj tretman sastoji se od 2 koraka. Prvi je mikrodermoabrazivni tretman s derma kristalima. Nanosi se na čistu i suhu kožu (otprilike jedna mala žličica) i kružnim pokretima masira po licu oko 1 minutu. Ovi kristali se osjete na koži i stvarno imate osjećaj da nešto uklanjaju, ali ni u kojem slučaju nisu pregrubi. Moram reći da ja osobno više volim pilinge  s nekakvim česticama u sebi jer imam osjećaj da više "rade". Nakon te prve minute, nastavlja se s drugim korakom mini piling aktivator serumom. On je poput prozirne tekućine (nešto gušće) i nanosi se na ovaj donji sloj. Također oko 1 male žličice. Mijenja strukturu tretmana koji se lagano zapjeni. Ako se struktura ne razvodni i ne zapjeni, dodajte još malo seruma. Ponovno se umasirava u kožu oko 1 minutu, a zatim se ispire toplom vodom. NEĆETE VJEROVATI KOLIKO ĆE VAM KOŽA BITI ČISTA I MEKA!!! Stvarno ne mogu reći dovoljno dobroga za ovaj dinamični duo ;).


Preporuča se koristiti ga 2 puta tjedno za najbolje rezultate (što ja činim), a proizvoda bi trebalo biti dovoljno za 8 tjedana uporabe (apsolutno istinito).

Ovako ga oglašava Olay: 
Ovaj sistem mikrodermoabrazije i pilinga obnavlja vašu kožu i poboljšava cirkulaciju. Tretman u 2 koraka smanjuje pojavu bora i vidljivo poboljšava tonus vaše kože. Sadrži alpha hydroxy kiselinu.

SASTOJCI:
Microdermabrasion Treatment with Derma-Crystals (Net wt 2.2oz/64g): Peg-8, Sodium Bicarbonate, Silica Silylate, Polysorbate 20, Niacinamide, Tocopheryl Acetate, Ascorbic Acid, Fragrance, Yellow 5, Red 40. Peel Activator Serum (2fl ox/59mL): Water, Sodium Lactate, Lactic Acid, Butylene Glycol, DMDM Hydantoin, Hydroxyethylcellulose, Iodopropynyl Butylcarbamate, Disodium EDTA.
  
S obzirom da proizvod sadrži AHA (alpha hydroxy) kiselinu koja može pojačati osjetljivost kože na sunce, treba biti oprezan. Koristite kremu sa zaštitinim faktorom i nemojte pretjerivati s boravkom na suncu. To nije preporučljivo nikada, bez obzira koristite li ovaj tretman ili ne.

Ja sam ovaj proizvod kupila na akciji u cheapsmellsu (kliknite za link) i platila sam ga 10,25 Eura. Trenutno nije dostupan. Cijena je OK i odgovara onoj na američkom tržištu gdje je najpovoljniji. Što se stranice tiče, to je jedna od najboljih kozmetičkih internet stranica za kupnju. Odlična je, ima paypal, sigurna je i ima savršenu službu za korisnike. Za mene je kupnja kod njih 100% sigurna. Za sve vas parfemoljupce, izbor je ogroman, a cijene nestvarne (naravno uvijek pratite akcije). Poštarina je razumna i u pravilu nikada ne prelazi 5/6 Eura. Početna je oko 2 Eura, a raste s obzirom na težinu paketa. Paket stiže za oko 2 tjedna, 3 maksimalno.

Za kraj, mislim da je moja presuda jasna. Ovo je definitivno nešto za preporučiti!

Što vi kažete? Probali? Zainteresirani? Imate kakvu sličnu preporuku?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR

3 komentara:

  1. Baš mi treba jedan dobar piling.
    Ovo zvuči primamljivo i ide na popis ;)

    Nevjerovatno koliko mi imamo malo tržište kad je u pitanju kozmetika.
    Masu dobrih marki nam nije dostupno, a ovo šta imamo je ili prosječno ili preskupo.
    U parfumerije skoro pa i ne ulazim, em mi je skupo, em mi uopće nije privlačno.

    Ovako na netu otkrijem neki proizvod, i onda pročitam recenzije i obavim kupnju, a da iz kuće izašla nisam.
    Blaženi internet!

    LP Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bok Maja!

      Iskreno, uvijek me malo strah da li će se nekome svidjeti proizvod kao i meni, ali ovo je uistinu odličan komplet! Ako to probaš, nećeš vjerovati koliko ti je koža čista, a opet meka. Mislim da je namijenjen za sve tipove kože (masna i mješovita sigurno, meni nije ni malo isušivao lice).
      Slažem se s tobom što se tiče ponude. Malo me podiglo to što smo dobili Inglot i Illamasquau, ali kada čujem koliko caltaju za proizvode u SAD-u, jednostavno ne vjerujem.
      Također, u zadnje vrijeme sam se opskrbila WnW-om, mislim za te novce ta kvaliteta?!
      I kao što kažeš, BLAŽENI INTERNET!!! Samo kaj ovi na carini misle da sam neka luđakinja... Nedavno mi je došla Sigma Paris paleta i, recimo samo, da sam imala svakakve preokupacije....no, na kraju je ipak sve super ispalo.
      Ovaj komplet je oko 20$ u SAD-u iako sam vidjela svakakve cijene, tako da je ova akcija na Cheapsmellsu bila stvarno povoljna. Sad mi je žao što nisam odmah kupila više, ali kaj možeš? To ti kažem samo za orijentir kada naručuješ (dakle, računaj do 120 kn troška).
      Hvala što si izdvojila vrijeme za čitanje i komentiranje.
      Pozzzz

      Izbriši
  2. I am glad you like it! Thank for reading ;) <3

    Kisses from Croatia

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)