nedjelja, 6. svibnja 2012.

SYOSS DRY SHAMPOO ANTI-GREASE....

OK. Prvo moram reći da ja redovito perem kosu ;). Ali, nekad bi bilo lijepo imati onaj ekstra dan bez pranja, osobito kada ste tako umorni navečer ili ste ujutro malo duže spavali pa jednostavno ne stignete oprati kosu.

U takvim slučajevima, žene i djevojke već dugo posežu za baby puderom, i  S PRAVOM!!! To je odličan način da svojoj kosi podarite svježiji izgled u samo nekoliko trenutaka. U isto vrijeme, odličan je i za postizanje volumena, osobito na tjemenu. Moram priznati da to ne prakticiram prečesto, ali kada zatreba, baby puder je tu.

Ja sam plavuša, tako da nemam problema s bijelim tragovima na kosi, no, ako ste crnka, brineta ili crvenokosa, to već može biti problem. Stoga, jedva sam dočekala da se na našem tržištu pojave šamponi za suho pranje kose po povoljnijim cijenama. I, moram priznati, dočekala sam.


Syoss Dry Shampoo Anti-grease možete pronaći u DM-u i Kozmu. Drugdje nisam gledala, ali vjerujem da ih ima i u Mulleru, Bipi... Ja sam ga kupila u Kozmu i košta oko 30 kn za 200 ml proizvoda.

Sastojci: Isobutane, Oryza Sativa Starch, Alcohol denat., Butane, Propane, Parfum, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol (za sve vas kojima to nešto znači).

Syoss preporuča da se pri uporabi zaogrnete ručnikom, nakon što ste  kosu dobro iščetkali, i u pramenovima kratko posprejate kosu na 20 cm razmaka (bocu prije dobro protresti). Kosu zatim treba izmasirati ručnikom i ponovno počešljati. Eventualni trag na kosi može se ukloniti sušilom.

Što se mojih dojmova tiče, ručnik nije nužan, ali ga možete staviti za svaki slučaj. Ja nemam bijelih tragova na kosi nakon što kosu istrljam ručnikom, ali meni se ovaj proizvod NE SVIĐA!
Kosa izgleda bolje, ali nekako ja osobno nemam dobar osjećaj. Za početak, miris je OČAJAN!!! I smeta me cijeli dan jer imam osjećaj ko' da sam alkoholičarka koja je danas odlučila apstinirati od žestica, ali se rakija ili nešto slično još isparava iz organizma. Da, znam. FUJ!!! Ali stvarno mi je miris katastrofa. Vjerojatno on još pojačava taj dojam "nije mi čista kosa" pa se baš osjećam zapušteno. Osobno sam mišljenja da puder puno bolje odmašćuje kosu, a i ostavlja jedan (meni) ugodan miris.
U ovih 200 ml, imate oko 5 aplikacija (ako imate dugu kosu) što baš i nije puno za 30 kn. Ne znam, procijenite sami isplati li se to? Dakle, od mene, palac dolje. Ja ga više neću kupiti.

U jednom od sljedećih postova, recenzirati ću i šampon za suho pranje kose iz DM-a, već sam ga imala i poklonila prijateljici jer joj je bilo hitno, ako se dobro sjećam, on je bio puno jeftiniji (negdje oko 14 kn). Nemojte me držati za riječ! Ali ono čega se sjećam je to da je imao blaži voćni miris pa mu je to već plus.

Da čujem vas. Jeste li kada probali koji šampon za suho pranje kose? Možda baš ovaj? Kako vam se sviđa? Koristite li obični baby puder ili se držite dobrog, starog pranja kose?
Pišite mi...

LP- beautyandbrains007HR

P.S. Jučer bijah u DM-u. Vidjela sam njihov dry shampoo, ali ga nisam kupila. Nisam riješila ni onaj Syoss jer svaki puta kada se sjetim mirisa odmah se razbuđujem i bacam pod tuš ;). Košta 24,90 kn. Dakle, pretjerala sam s jeftinoćom, ali je svakako jeftiniji od Syoss-a jer u pakiranju također ima 200 ml. Samo da znate. Pozzz

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)