subota, 12. svibnja 2012.

WET N WILD PETAL PUSHER

Prije nekoliko tjedana primila sam paket čiji sam sadržaj željno iščekivala. Već dugo me zanimaju Wet n Wild sjenila jer neprestano slušam dobre stvari o njima, a kad čujem za cijenu, odmah mi se pojavi upitinik nad glavom. FOR REAL?
Ranije sam dobila od prijateljice neka njihova sjajila/plumpere i bili su OK, ali ništa dovoljno spektakularno da bi ih naručivala "preko bare" i plaćala poštarinu koja nije pretjerana, ali s obzirom na njihovu cijenu u drogerijama, minus kuponi, jednostavno- NE.
Ali sjenila, s njima je druga priča jer su ona moja slabost... I tako oslabljena vlastitim čežnjama uputila sam se na ebay.... Znam, trebala bih biti jača, ali u moju obranu, sada pišem beauty blog pa zapravo imam razlog gomilati svoju kolekciju jer to nije za mene nego za vas :))). Moš' mislit'....
Zapravo ne mogu reći da je na ebay-u poplava Wet n Wild paleta, ali nađu se dobre stvari po realnim cijenama i s prihvatljivom poštarinom. Ja sam naišla na prodavatelja kod kojega sam kupila ove 2 palete, i s poštarinom iz SAD-a su mu koštale 90 kn. Mislim da je to OK cijena za 2 palete, odnosno 16 sjenila. Bilo bi bolje da sam ih kupila za 5$, bez poštarine, ali daleko je Amerika :).Pronašla sam stranicu na kojoj je Wet Wild po cijenama kao u američkim drogerijama i shipping nije pretjeran. Naručila sam još nekoliko proizvoda, ali ih još neću spominjati jer mi paket nije stigao (nije još ni trebao jer sam tržila prije par dana, ali ako će sve biti u redu i korektno, znat ćete).PAZITE!!! kad kupujete preko ebay-a jer neki selleri stvarno pretjeruju i s početnom cijenom i sa poštarinom. Znam da smo daleko, ali brate mili 17 $ poštarine za 2 lagane palete... Ono, ko' je ovdje lud? Pratite neko vrijeme i uvijek ćete naći nekoga normalnog s normalnim cijenama i kombiniranom poštarinom (ja sam platila samo jednu za 2 proizvoda).
Ja ih nisam vidjela nigdje u Hrvatskoj, ako sam u krivu, molim vas da me ispravite, ali mislim da osim interneta kod nas njihovi proizvodi nisu dostupni.

Dakle, odlučih se za Comfort Zone i Petal Pusher, a plavu varijantu (Blue had me at hello) sam odlučila zanemariti jer bi ih rijetko koristila pa je razum prevladao. Iako se čini da sam skupljač šminke, moja je kolekcija još uvijek relativno normalna. Normalna, jer nemam sobu samo za svoje beauty proizvode (da, vi koji gledate YouTube, znate o čemu pričam), nemam čak ni ormarić samo za šminku već samo 2 police u kupaoni (i ne brinite, kupaona je dovoljno velika i prozračna da se proizvodi ne kvare). Relativno normalna, jer ipak imam više od prosječne djevojke/žene koja ima samo jednu makeup torbicu.
Također, ja svoje proizvode volim koristiti i iskoristiti, tako da 90 % stvari stvarno dobiva dovoljno ljubavi.
Prvo sam mislila obje recenzirati u jednom postu, ali s obzirom na moj način pisanja, ipak se odlučih da svaka dobije vlastiti.

I konačno.....


  Paleta ima 8 nijansi sjenila koja su označena gdje bi ih trebalo nanositi. Korisno, osobito za početnike, ali igrajte se s njima jer stvarno pružaju puno mogućnosti. Ja sam osobno prvo isprobala kombinacije ovako kako ih oni navode i bile su odlične, kao i moje kasnije varijacije na temu. Na poleđini se navode dodatna 4 načina nanošenja ovih sjenila, ovisno želite li Sweet/Flirty/Dramatic ili Wild look. Inače, samo pakiranje je klasično drugstore, plastika, ništa fancy, ali nije da se raspada. Solidne kvalitete, što mogu osobno posvjedočiti s obzirom da mi je paleta pala nekoliko puta na pod i nije sa razbio poklopac, niti su se sjenila raspršila.


Iskreno, svi hvalospjevi, barem što se ove palete tiče, su opravdani. Mislim za 5$ ili manje dobiti 8 prilično izdašnih sjenila ovakve pigmentacije je odlično! Ja sam kupila ove nijanse jer imam zelene oči tako da ih one super ističu, ali sam ipak mislila da će moja ljubav prema neutralnim tonovima prevladati i da ću više koristiti Comfort Zone, ali ovu stalno izvlačim opet, i opet, i opet.
Sve su nijanse više-manje satenaste, nema niti jedne prave mat nijanse, ali odlično izgledaju na očima. Kada sam radila swatcheve, prvo mi se činilo da su u redu, ali tek kada se nanesu na oči, onda se vidi koliko su boje zapravo lijepe i posebne.
Pigmentacija je dobra kod svih, i iako sam čula da se znaju trusiti, ja to nisam primjetila s ovom paletom. Za nanošenje sam koristila Sigmine kistove, i uvijek (bez obzira koja sjenila nanosim) otapkam malo prije stavljanja na kapak. U paleti je i aplikator koji je OČAJAN! Grub, neupotrebljiv i s njim stvarno ništa nećete moći napraviti. Tamnije boje su izrazito pigmentirane tako da morate paziti da ne pretjerate, a on će ih nanijeti ko' da vas je netko dobro izmlatio. Jedina moja preporuka je da ubacite neku topliju smeđu, neutralnu nijansu u pregib oka kako sve skupa ne bi bilo prehladno. Aplikator, zanemarite, radije sjenilo nanesite prstima, učinak će biti neusporedivo ljepši.


BROWBONE:
Lijevo - lijepa boja, djeluje mat, ali ima satenasti roskasti odsjaj, malo je kredasta i slabije pigmentirana u odnosu na ostale
Desno - odlična pigmentacija, meke strukture, rozo-ljubičasta satenasta nijansa
EYELID:
Lijevo - dobre pigmentacije, sjajnija sa zlatnim odsjajem
Desno - malo je kredasta i trusila se kod swatchanja, ali ne i na oku, dobro pigmentirana, sjajna sa sitnim, zlatnim šljokicama
CREASE:
Lijevo - ljubičasta sjajna nijansa odlične pigmentacije
Desno - odlično pigmentirana puna i bogata boja koja djeluje ljubičasto, ali kada se nanese, to je čokoladna boja s bakrenim sitnim, vrlo finim šljokicama
DEFINER:
Lijevo - slabije pigmentirana i svjetlija od crease boje iznad, ljubičasta sjajna nijansa s ljubičasto-srebrnim šljokicama
Desno - predivno pigmentirana tamno siva, gotovo crna sa srebrnim česticama, PRELIJEPA


Kada kažem šljokice, niti jedne nisu preintenzivne i nisam primjetila da mi je koja od njih završila na licu.
Svi swatchevi su bez primera/baze ispod jer sam željela da vidite koliko su pigmentirana.
Od mene apsolutno palac gore. Impresionirana sam!
Odlično su se držala preko dana, nisu puno gubila na pigmentaciji i svakako su za preporuku.
Dolje još stavljam sliku na kojoj se vide sastojci za sve one koje bi to moglo zanimati.



Što vi kažete na Wet n Wild sjenila? Imate ih? Želite ih? Kakva su vaša iskustva?

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)