petak, 1. lipnja 2012.

Avon Perfectly Flesh lak za nokte (Nailwear Pro+)


Iako sam trenutno podlegla trendovima (čitaj opsjednuta neonskim bojama), ovaj sam se put ipak odlučila za neutralnu nijansu.


Ovaj lak imam već neko vrijeme, ali da budem potpuno iskrena, nisam ga baš koristila. Kada sam ga kupila, nanijela sam ga jednom i to je to. Zaključak, nije me impresionirao.
Oklijevala sam i prilikom kupnje jer kada sam ranije kupovala Avonove lakove, nije mi se sviđala njihova tekstura. Bili su pregusti i nekako prugasti kod nanošenja... Dakle, mi se nismo našli.
Ali, formula je promijenjena i ovaj lak ima prilično dobru teksturu. Nije gust, naprotiv, sklon je razdvajanju boja, ali ako ga protrljate između ruku, ponovno se vraća u prvobitno stanje, tako da to ne utječe na njegovu kvalitetu. Dosta se jednostavno nanosi, četkica je dobre veličine i nije se teško njome koristiti, druge nijanse ne posjedujem tako da ne mogu reći jesam li zadovoljna samo ovime ili su i drugi takvi, ali što se kvalitete laka tiče, nije loš.


Jedan sloj je nedovoljan, dva su OK, ali tek će tri stvoriti onaj izgled savršene manikure. Malo je iritantno samo to što se sporije suši, ali valjda su me razmazili moji mat lakovi?!

jedan sloj/bez blica/dnevna svjetlost

dva sloja/bez blica/dnevna svjetlost

tri sloja/dnevna svjetlost/bez blica

tri sloja s blicem

Avon svoje lakove dijeli u grupe s obzirom na to jesu li mat, sjajni ili sedefasti. Ovaj je sjajni i zaista vam ne treba nikakav gornji sloj za dodatni sjaj.
Sad se pitate, ako je sve do sada pozitivno, čemu onda izbjegavanje nošenja?
Stvar je u tome da ime ove nijanse zapravo sve govori. To je boja mesa, ali malo i prevjerna... Kao da na nokte nanesete puder. Naime, ja sam većinu godine jako bijela, i u tom periodu ova boja meni nikako ne paše. Kada malo potamnim, nosivija je, ali da smo mi savršen par nismo.
Lako je dostupan. Možete ga naručiti putem interneta ili putem Avon lady. Trenutno je na akciji, 12 ml laka je 25 kn, pa je odlično vrijeme da ga isprobate sada (ili neku drugu nijansu koja vas je zainteresirala).

Zaključno, lak je dobre kvalitete, željela sam ga recenzirati da možete vidjeti slike, ali budite oprezni jer bez obzira što se radi o relativno sigurnoj nijansi, mogao bi vas iznenaditi.

Što kažete? Probali? Sviđa vam se ili ipak ne? Imate prijedlog ili pogrdu za neku drugu nijansu?

Želim vam ugodan vikend, nadajmo se da će vrijeme biti dobro.

Pišite mi....


LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)