utorak, 21. kolovoza 2012.

Smart girls get more/limited edition, nijansa broj 48 (kolekcija za proljeće/ljeto 2012.g.)

 Došlo je vrijeme za novi smart girls get more post. Jednostavno je. Riječ je o ljetnoj kolekciji pa se moram požuriti ;).


Ja sam svoje lakove našla i kupila u DM-u. Cijena im je 11,90 kn i dolaze u malim pakiranjima od 5,5 ml. Ova nijansa narančaste bila je moj drugi izbor (ako želite pročitati recenziju žute, kliknite ovdje). Da budem potpuno iskrena, ovu nijansu vjerojatno ne bih kupila da par dana ranije nisam vidjela djevojku u pošti koja je imala nešto slično na nogama. Nokti su joj izgledali predobro! Nadalje, mislim da je ova nijansa nosiva i u nadolazećoj sezoni. Paše za jesen! Podsjeća na boju bundeve  i odlično izgleda uz krem i smeđu garderobu. Nije totalno uobičajena nijansa, no ipak je jako nosiva.

na slici djeluje intenzivnije nego u prirodi

riječ je o zagasitoj, a ne neonskoj nijansi

Kada sam krenula s nanošenjem laka, dolje sam već imala bazni sloj, ali prvi nanos je izgledao loše. Nije ga bilo lako nanijeti, izgledao je neravnomjerno i neuredno. Odmah sam pomislila kako sam pogriješila s ovim malcem, ali realno malo koji lak dobro izgleda već na prvom sloju. Ne bi bilo fer da ga samo tako otpišem.

bez blica ne izgleda loše
dok je blic naglasio sve nedostatke

Drugi sloj je već bio druga priča.Iznenađenje! Ovaj lak uopće nije loš.

vidi se koliko je sjajan (dva sloja bez blica)
dva sloja s blicem

Dva sloja su dobra, ali ja sam morala nanijeti i treći. Taj sloj daje potpuno pokrivenost površine nokta. Nokti su ujednačeni i sjajni.

3 sloja bez blica
3 sloja s blicem

Kao što je vidljivo na slici, lak je na kraju jako kremast i sjajan. Kao i žuti, i ovaj se brzo suši.
S obzirom da je krajnji rezultat bio tako lijep, ja sam odlučila izostaviti završni sloj seche vite-a. Pogrešno ili možda ipak ne?
Rekla bih-pogrešno! Naime, lak sam nije izdržao niti 24 sata. To me nije pretjerano oduševilo.Moram to napomenuti jer su lakovi koje sam kasnije kupila od iste firme bili blagi očaj. Da, boje su savršene, ali ako ne stavite bazni i završni lak, 0 bodova! Prema mojim kasnijim izborima, ovaj se još dobro držao. To me iznenadilo jer je žuti bio sasvim druga priča.

Inače je četkica mala kao i bočica, ali vrlo lijepo nanosi lak.


Sastojci: ethyl acetate, butyl acetate, nitrocellulose, acetyl tributyl citrate, adipic acid/neopentyl glycol/trimelltic anhydride copolymer, isopropyl alcohol, stearalkonium hectorite, citric acid (+/-) mica, polyethylene terephtalate.

Dakle, lak je vrlo lijep, ali osim žutoga sve nijanse koje sam kupila su se vrlo brzo počele krhati. Ne znam, jednostavno moram to naglasiti iako ova nijansa nije bila najlošija, jer ne želim da odete u veliki šoping i onda se jako iznenadite.
Ukoliko koristite bazni i završni lak, lak će duže trajati, ali solo, ja se ne bih trudila.

Kakva su vaša iskustva? Ista ili vam je trajao duže?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR


Jesenska nadopuna 28.9.2012.g.:
Dakle, ovaj je lak puno bolji za jesen kao što sam i pretpostavljala. Imala sam ga nedavno na rukama i s baznim slojem, te seche viteom na vrhu, držao se solidno oko 4 dana. Dakle, kada mu se posveti malo više vremena, dugotrajniji je. Sam.....nažalot se puno brže okrhne.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)