srijeda, 1. kolovoza 2012.

Wet n Wild megalast I Need A Refresh-Mint lak za nokte


Nekako ispada da je meni zaista cijelo ljeto u boji tirkiza, a oni koji me dobro poznaju, pa čak i oni koji me vide samo u prolazu, mogli bi pogoditi da mi je plava sa svim svojim nijansama, pa tako i tirkiznom, jedna od dražih boja. Većina mojih ljetnih haljina tirkizne je boje, bez obzira šeću li se sa mnom užarenim asfaltom ili me prate na plažu.

Zaključak je da se ovaj lak definitvno osjeća kao kod kuće kod mene.

Možda vas muči gdje nabaviti Wet n Wild proizvode? Ja preporučam nonpareilboutique. Tamo sam ga ja kupila po cijeni od 1,99$. Poštarina je također bila pristojna, s time da sam ja naručila još proizvoda (naravno). Lak je, nažalost, stradao u transportu i razlio se po paketu. Ja sam to sve lijepo uslikala i poslala im mail. Odgovoreno mi je odmah uz isprike i obećanje da mi šalju novi lak o svom trošku. I zaista, za oko 14 dana, novi lak je stigao na moju adresu tako da se radi o stranici koja je definitivno sigurna za preporučiti.

Dosta priče, idemo na slike:



Mene je kvaliteta ovoga laka iznenadila. Mislim 1,99$?! To je oko 12 kuna za 13,5 ml proizvoda. Dakle, lak je pune veličine, nikakva mini verzija. Naravno, kada ne možete kupiti WnW u trgovinama, morate računati poštarinu, ali opet je cijena OK. Boli što ne plaćate ko' Ameri, ali na to smo se već trebali naučiti. Ja i inače uvijek slinim kad vidim njihovu ponudu proizvoda pa onda sve akcije i kuponi na ionako niže cijene....


Ono za čim nisam luda kod ovoga laka je četkica. Ne znam koliko to vidite na slici, ali ona je stvarno ogromna. Nekako volim da su tanje jer se lakše i preciznije nanosi, osobito kod lakiranja malog nožnog prsta. To je u pravilu mjerilo za mene sviđa li mi se četkica ili ne? Da, savitljiva je, ali to ništa ne znači kada je veća od površine na koju treba nanijeti lak. Od mene za četkicu minus.

jedan sloj bez blica

 Lak je prilično kremast i jako dobro pokriva. Na slici gore je samo jedan sloj laka i kao što vidite, pokrivenost je savršena. Ja sam s jednim slojem i stala. Da, moglo je biti i savršenije s dva sloja, ali nije bilo vremena. Također, s obzirom da je formula kremastija, nešto se duže suši.
Dosta je sjajan sam po sebi jer na slici nema seche vite-a na njemu.
Odlično se držao i na rukama, i na nogama. Ruke oko 4-5 dana sa svim uobičajenim kućanskim poslovima, a na nogama je likvidiran tek kada se vidio izrast. Tako da što se postojanosti tiče, palac gore!

Ispričavam se što je malo neravno i packavo, ali tu sam se još skidala s gela pa su mi nokti bili groblje. I s tim se solidno nosio.

Što vi kažete? Sviđa vam se ili ipak ne? Jeste li probali koju drugu nijansu?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)