četvrtak, 18. listopada 2012.

Wet n Wild Greed Gourmandise paleta



Za početak, ispričavam se svima koji me vole posjetiti i pročitati koji novi članak na mome blogu. Naime, drage moje ljubiteljice kozmetike, ja sam promijenila svoj status iz sretno vezane u sretno "svezanu", odnosno, ovaj vikend sam i službeno postala gospođom. Neću vas zamarati svojim privatnim životom, ali eto da znate. Trenutno ne mogu na medeni mjesec radi poslovnih obaveza, što znači da ću opet blogati, ali kada uhvatim vremena, letim na..... Znat' ćete.



Što se kozmetike tiče, ovo nije paleta koju sam nosila na dan vjenčanja, ali iskreno nosim je gotovo svaki dan. Nije među najpoznatijim i razvikanijim proizvodima Wet n Wilda, ja je kupih za probu, ali na kraju je ispalo da stalno, i opet, i opet posežem za njom. Ako vas zanimaju njihove jako popularne palete kliknite ovdje za petal pusher ili ovdje za comfort zone, koje sam već recenzirala. Kada sam kupila Greed Gourmandise, bila mi je OK, ali sam je spremila u ladicu i zapostavila. Nedavno je došao njen red za slikanje i isprobavanje.






Prvi swatch kremaste mat nijanse lijevo je bio WOOOOWWWWW!!! U prvi mah nisam bila sigurna je li to kremasto ili suho sjenilo. Već dugo nešto tako meko iz drogerijskog ranga nije bilo u mom posjedu. Apsolutno savršeno!



No, kada sam u istom tom redu isprobala nijansu desno (sivo-ljubičastu nijansu sa zlatnim odsjajem) imala sam upitnik nad glavom?! Pa što je ovo? Kako je moguće da se u istoj paleti nalaze tako kvalitetom različite nijanse? Ovo sjenilo je suho (nije da se trusi), ali brate mili natrljala sam se za iole vidljiv swatch, pa prema tome slijedi zaključak da za razliku od lijevog mu prijatelja, nije baš pigmentirano. Ipak, na mom se svjetlom tenu nekako lijepo i decentno pokaže pa je i ono tvorilo dio mog "pohlepnog" izgleda.

s blicem se malo bolje vidi sjaj, no nije toliko intenzivan

 Paleta sadrži šest sjenila, podijeljena na dvije strane, lijevu-mat i desnu-sjajnu/svjetlucavu. Prvi red smo apsolvirali pa krećemo na drugi.




U drugom redu su dvije breskvaste nijanse, lijeva mat, apsolutno savršena, pigmentirana do boli, prekrasna za podlogu na cijeli kapak i gotovo jednako meka kao i gornja krem nijansa.



 Desno od nje je nijansa između marelice i rozog zlata sa sitnim sjajnim česticama. Dakle, rozo satenasto sjenilo sa česticama kojima ne mogu do kraja definirati boju, ali se decentno vide. Ja je nanosim na mat nijansu boje breskve, u sredinu oka što tvori prekrasan izgled i znatno otvara pogled. Sama za sebe također nije pigmentirana kao njena mat seka. Nije li to zanimljivo? Obično su mat nijanse slabije pigmentiranosti kod drogerijskog ranga, a ovdje je situacija gotovo u potpunosti obrnuto proporcionalna.


Kažem gotovo jer nas zadnji red vraća u rutinu. U zadnjem su redu dvije crne nijanse. Lijeva, mat koja je dobra, ne toliko pigmentirana kao ostale mat nijanse iz palete, ali za potpuno mat crnu, bez svjetlijih dijelova bit će potrebno nekoliko nanosa.


S druge strane joj je puno glamuroznija sestra s predivnim šljokicama srebrne i ljubičaste boje. Ona stavlja točku na i što se pigmentiranosti tiče. Meka je koliko i kremasta mat nijansa na vrhu i ako je samo malo dotaknete kistom, to će biti dovoljno da na oku stvorite predivnu rapsodiju. Ja je znam koristiti tako da prvo nanesem mat crnu umjesto olovke ili tuša uz gornji liniju trepavica, a zatim na nju stavim ovu šljokičastu varijantu koja me odmah preobrazi u odraslu Lolitu zavodljiva pogleda. Nemojte se bojati, bez obzira na šljokice, sjenilo ostaje na vašim očima.

unaprijed se ispričavam za kvalitetu ove slike, ali na drugim slikama se bolje vidi

Ova sjenila iznenadila su me svojom postojanošću. Ja ih uvijek nanosim na bazu jer je to dio moje rutine, ali ona su jednako lijepa i intenzivna ujutro i navečer.

mat sjenila bez baze i blica

mat sjenila, bez baze s blicem


sjajna sjenila, bez baze s blicem

Na slikama vidite o čemu sam pričala. Sjajna nijansa na vrhu (ljubičasto siva) je najmanje pigmentirana, rozo zlato je već bolja, ali samo crna šljokičasta nijansa pokazuje pravi sjaj. Bez blica je ova sivkasta nijansa bila gotovo nevidljiva pa stoga nisam stavljala sliku, ali, kao što rekoh, u kombinaciji s mat bojom breskve, ona je puno izražajnija u pregibu oka ako ne želite dramatični izgled. Ako vam je to preblago, uvijek možete posegnuti za crnom.


sve na okupu, bez baze i blica (gore mat, dolje sjajne)
sve na okupu, bez baze s blicem (gore mat, dolje sjajne)

S obzirom na nijanse, možete stvoriti vrlo nosive dnevne lookove. Evo nekoliko prijedloga WnWilda. Nalaze se na poleđini kada ogulite etiketu. Bez brige, može se natrag zaljepiti.


No crne će nijanse omogućiti i stvaranje pravog tamnog smoky looka. WnW predlaže nekoliko večernjih varijanti. Naravno, imajte na umu da ste ograničeni bojama, stoga ako ste ljubitelj živih nijansi, tražite dalje. Ova paleta je namijenjena neutral curkama.


Uz paletu dobivate i dva aplikatora, najiskrenije žnj kvalitete koje ja uopće ne koristim jer su nevjerojatno grubi, ali u nuždi bi poslužili, valjda? Jedan je poput kista, a drugi uobičajeni spužvasti.


Za sve vas koje zanimaju sastojci i koji se kuže u njih, stavljam sliku.


Dakle, ako zanemarite prvu nijansu desno gore koja je slabe pigmentacije dobivate dobru paletu za dobru cijenu. Cijena je savršena ako živite u SAD-u ($5 minus razne akcije i kuponi), za nas nije tako pristupačna. Paletu možete naći na e bay-u, ali ja sam svoju ubola s nonpareilboutique-a, tamo košta $5 (oko 28 kuna), ali morate računati poštarinu od 5-10$ ovisno kolika vam je težina paketa. Dobivate 7 grama proizvoda (0,25 oz). Ja bih čekala neko sniženje. Ja sam svoju kupila kada je bila na sniženju za $4 minus 20% povodom nekog praznika tako da me koštala nešto više od $3 (oko 18 kuna) plus poštarina od $8 (oko 45 kuna), ali naravno nisam kupila samo nju. Naravno.

Što se nonpareila tiče, nisam ni na koji način povezana s njima, sama sve kupujem, ali imam odlično iskustvo. Možete kupovati putem PayPala što je za mene glavni uvjet, proizvodi stižu u roku 10 dana (do max 3 tjedna) i ako bilo što ne štima, imaju odličnu politiku za kupce. Naprimjer, meni je došao razbijen lak za nokte, poslala sam im slike i odmah su mi poslali novi o svom trošku uz ispriku.

Jeste li i vi probali što od Wet n Wild-a? Kakva su vaša iskustva?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)