srijeda, 26. prosinca 2012.

Avon pjenušava kupka od zelene jabuke i kugle za kupanje od brusnice i cimeta

Dragi/e moji čitatelji/ce....

Za početak SRETAN BOŽIĆ svima, i sretan imendan svim Šteficama, Štefovima, Stjepanima, Stipanima i drugim inačicama ovih imena koje, zahvaljujući raznolikosti naših krajeva i jezika, postoje!!!


Ja vama nešto dugujem... Znam da sam u zakašnjenju sa svojim recenzijama Avonovih božićnih kupki, ali još ih danas i sutra možete kupiti u starom katalogu pa sam odlučila da je vrijeme za novu objavu. A....i one nekako pridonose ovom blagdanskom raspoloženju koje ja želim što dulje zadržati u sebi pa krećemo.


Pjenušava kupka od zelene jabuke dolazi u preslatkoj ambalaži, plastičnoj bočici u obliku bora, zapremnine od 250 ml. Na slici se ne vidi dobro, ali čak ima i mala ispupčenja koja podsjećaju ili bi trebala podsjetiti na kuglice.
Kupka je zelene boje i, gle čuda, zaista miriše na jabuku, pomalo kiselu, zelenu... Miris je nešto intenzivniji u bočici, ali kad se kupate, neće vas gušiti. U dodiru s vodom rasprši se, čak i malo previše.
Većina vas kupila ju je ili tek namjerava kupiti jer je krasan dodatak nekoj vrećici poklona, ali ja vas moram malo razočarati.
Za razliku od Zimske ruže, koju sam recenzirala ovdje, ova bočica na vrhu nema čep za doziranje pa se vrlo lako može desiti da sav sadržaj potrošite na jedno ili dva kupanja. Ne znam jeste li primjetili na slici, ali taj je donji dio radi estetike (koja je preslatka i za svaku pohvalu) širi. I sve bi to bilo OK da, kada već istresete priličan sadržaj u kadu, kada bude prepuna bogate pjene. E, to je fikcija... Nažalost.
Ako vas ipak još uvijek mami, dolje možete pročitati sastojke.





A sada prelazimo na kugle za kupanje od brusnice i cimeta.

Dolaze u kartonskom pakiranju od 3 komada. Dvije zamotane u crvenu sjajnu foliju i jedna u rozo-ljubičastu. Nema neke velike razlike osim u boji.

crvena kugla

Kada ih odmotate ova više roza varijanta je svjetlija, ali što se mirisa tiče, on je gotovo isti, možda više "brusničast", a malo manje "cimetast" u rozoj varijanti, ali od svih kupki koje sam ja kupila, meni ovaj miris najviše odgovara.


roza kugla

Sastojci: sodium bicarbonate, citric acid, pentasodium triphosphate, sodium sulfate, cellulose gum, talc, isopropyl palmitate, parfum (+/- CI 14700, CI 17200, CI 19140).


Veličina ovih kuglica je puno manja nego kod Lushevih kugli za kupanje. Sigurno u pola manja. Nažalost, kao i Lusheve kugle, i ove su potpuno zakazale što se pjenušave kupke tiče- 0 bodova. Pjene nije bilo ni u obliku fatamorgane. Samo obojena voda u nekoj nijansi narančaste. Ipak je oglašavaju kao pjenušavu kupku, dokaz prilažem dolje. Ja sam čak stavila dvije kugle, kao za svaki slučaj, ali i dalje ništa.

kliknite na sliku za njeno uvećanje

Dobro je što nisam primjetila da isušuje kožu, ali da je baš hranjiva, mislim, nemojmo pretjerivati s očekivanjima.

Obje kupke još danas i sutra možete naručiti u aktualnom Avonovom katalogu (kampanja 17/2012). Zelenu jabuku po cijeni od 24 kn ($4.50), a kugle po cijeni od 29 kn ($5).

To je to od mene za sada. Nisam ni na koji način povezana s Avonom, sve proizvode kupujem sama.

Još jednom vam želim da uživate u ovim danima...

LP, beautyandbrains007HR


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)