nedjelja, 2. prosinca 2012.

Balea čišćenje lica.... (blagi gel i tonik s cvijetom lotosa)

Možda će vam se činiti da otkrivam toplu vodu, ali ja sam uistinu tek sada posegnula za ovim prizvodima. Naravno, Baleini proizvodi (općenito) vrlo često nađu svoj put do moje košarice jer je mnogo stvari bilo stvarno odlično, a i činjenica da su uvijek prihvatljivih cijena, nekako me potakla da ih stvarno i odnesem na blagajnu. Ja sam već odavno shvatila da "...nije zlato sve što sja...", osobito nakon oduševljenja nekim njihovim proizvodima. Naravno, ima proizvoda koji se više neće naći na mojim kupaonskim policama, ali nije li tako uvijek i sa ostalim brendovima?


Dakle, prvo sam mislila recenzirati samo gel jer je bio pri kraju, ali onda sam kupila i tonik potaknuta gelom (možete li već naslutiti u kojem će smjeru ići ova recenzija?), pa umjesto da pišem dva odvojena posta (za koja postoji velika vjerojatnost da nikada ne bi ugledala svjetlo dana), odlučih se za jedan- objedinjeni.

Počnimo s gelom jer je on probio led.



Kupljen je jer sam smatrala da sam ušla u razdoblje života kada moja koža, iako je masna, ne želi više samo tinejdžerske proizvode nego je trebam nečime smiriti.
Ovaj gel namijenjen je normalnoj i mješovitoj koži. Osim toga, nedavno sam bila na čišćenju lica kod kozmetičarke koja mi je rekla da mi je površinski sloj kože dosta suh i da u principu ona ne podupire nikakve gelove za čišćenje lica jer su svi nepotrebni, bez obzira kojem tipu kože bili namijenjeni. Preporučila je samo skidanje šminke mlijekom i ispiranje ostataka mlijeka vodom.
E, sad.... Ja sam par dana prije toga već bila kupila ovaj gel, a i nekako ne vidim svoje lice čistim samo od mlijeka... Možda sam u krivu, ali jednostavno mi mozak tako funkcionira?!


Kada sam gel tek počela koristiti, zaista mi se činio jak/isušujući, no onda sam shvatila da je bila stvar u kombinaciji određenih proizvoda, promijenila način primjene i od tada smo on i ja živjeli u miru.
Namijenjen je za svakodnevno čišćenje lica. Ja ga koristim samo navečer jer mi je ujutro koža ionako čista pa smatram dovoljnim umivanje i čišćenje lica tonikom. Balea preporučuje da ga se koristi ujutro i navečer.
Kao i svaki drugi gel, uzme se mala količina koja se kada se smoče ruke zapjeni i (količina npr. kovanice od 10 lipa) dovoljna je za pranje cijelog lica i vrata. Preporučam da se prije nanošenja smoči i lice. Jednostavnije se pjeni i bolje pere. Na kraju se sve ispere mlakom vodom.


Sadrži Provitamin B5 koji hidratizira kožu i štiti je od isušivanja.  Formula je dodatno obogaćena ekstraktom lotosa i bambusa koji dodatno umiruju kožu, štite je od iritacija i pomažu uspostavljanju ravnoteže u koži.- tvrdnje proizvođača. Isti učinak opisuje se i za tonik.

sastojci gela

Moje mišljenje je da zaista ne isušuje kožu, ali baš da je hidratizira, ne bih se složila. Da, odličan je u kombinaciji s kremom, ali bez nje koža bi bila žedna sigurno, osobito zimi. U svakom slučaju, za tip proizvoda kojem je zadaća čistiti kožu lica, taj dio zadatka obavlja izvrsno!

Nakon njega lice još očistim blazinicom s tonikom i koža je spremna za drugi dio njege.


Tonik je iz iste Baleine linije s ekstraktom lotosa.


Bočica izgleda plavo, ali tekućina unutra je prozirna i veoma blaga, no svoj posao odradi odlično. Za razliku od gela, njega uistinu koristim ujutro i navečer. Doista imam osjećaj da očisti kožu lica, ali da je istovremeno veoma blag. Ipak, ako imate suhu kožu, isprobajte njihov tonik namijenjen takvoj koži. On dolazi u rozoj bočici.


Postoji još jedna inačica za masnu kožu, u zelenoj bočici, no, ako ste prešli 25 godina, mislim da je plava verzija dovoljno učinkovita, a opet dovoljno blaga za taj tip kože. Ja sam uvijek kupovala zeleni, ali mislim da mi je ovaj bolji.

sastojci tonika

Dakle, preporuka i za tonik.

Oba proizvoda mogu se kupiti u DM-u, gel u pakiranju od 150 ml, a tonik 200 ml. Cijena je ista, odnosno svaki košta 16,90 kuna.

Jedina stvar koja je meni tako-tako je miris. Nije loš, ali za moj ukus je malo preintenzivan. Kod tonika je nekako manje naglašen, a u gelu se jače osjeti i ostaje kratko na koži. Mislim da neće previše ljudi smetati, većina ga vjerojatno neće biti ni svjesna, ali ja sam to željela reći.

Koji tonik vi trenutno koristite? Kupujete li Baleine proizvode i kakvo je vaše mišljenje o njima? Imate li preporuku za mene?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR

Broj komentara: 7:

  1. Ti si još dobra, ja sam pjenu za lice iz ove kolekcije otkrila tek nedavno :D Draži su mi bili gelovi, ali sad sam se totalno navukla na nju, kao i na brojne druge Balea proizvode. Nisu me nikad razočarali, a cijene su da bolje ne mogu biti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se! Balea stvarno često obori s nogu svojim proizvodima... Odlični, a cijenom pristupačni! :)

      Izbriši
  2. gel sam probala i sviđa mi se, a tonik nisam probala, ali mogla bi...Balea mi je inače super marka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne bi ga nikome preporučila koža mi je poslije bila katastrofa gulila se crvena jedva je vratila u normalu

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bi ga nikome preporučila koža mi je poslije bila katastrofa gulila se crvena jedva je vratila u normalu

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne bi ga nikome preporučila koža mi je poslije bila katastrofa gulila se crvena jedva je vratila u normalu

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)