petak, 25. siječnja 2013.

CHANEL, Rouge Allure Extrait de Gloss- 56 IMAGINAIRE

Zamislite?! Već neko vrijeme ovo se malo čudo ne odvaja od moje torbe, jakne, radnog stola, prati me na piću s prijateljicama, dočekuje dragog sa smješkom, ma sve činimo zajedno...


Moram priznati da ga nisam sama zamijetila nego na jednoj od svojih prijateljica dok smo se čudile kako je Božić blizu u "Basementu" (ako niste bile u toj "vinariji"-bircu u Tomićevoj-Zagreb, preporučam). Toliko mi je dobro izgledao da bih ga vjerojatno odmah dobila pod bor od nje da ga je bilo u ponudi, ali za ovakav savršen spoj ipak se trebalo malo namučiti. Dakle, ja sam ga uspjela kupiti tek u 2013.-oj. Cijena mu je oko 240 kuna (24 GBP/$42/31 Euros), 241 u Limoniju/239 u Douglasu, ali ja sam ga ubola na sniženju i još sam imala dodatnu karticu s popustom od 50 kuna (osvojenu vrteći "kolo sreće" u West Gate-u za vrijeme predbožićnog šopinga), tako da je cijena bila mrak!


Dolazi u prekrasnoj, crnoj, staklenoj kutijici koja me također privukla (neću muljati), prilično je teška, mislim za jedno sjajilo, ali je baš to čini tako chanelovskom...


Pakiranje je nešto manje, ali šire od njihovih Glossimera, no izgled vara. U sjajilu rouge allure dobit ćete 8g/0.28 oz proizvoda, a u glossimeru 5,5 g/0.19 oz. I cijena se razlikuje pa ćete za allure izdvojiti 241 kunu, a za glossimer 205 kuna.

da, kupila sam i glossimer...duga priča
Ovo bi sjajilo trebalo biti intenzivnije i dugotrajnije boje, gotovo kao ruž. Moje je iskustvo da je lijepo, ali ja nisam odabrala vrišteću nijansu pa ne mogu reći da pozdravlja sve koji se nađu u mojoj blizini, ali da je ljudi primjete, primjete.
Vrlo je ugodne pune, ali ne i ljepljive teksture. Nije prevelika opasnost za kosu na vjetru, ali nije ni kao da su usne suhe. Dobre je postojanosti za sjajilo, negdje oko 2 sata, ovisi koliko pijete, jedete, pričate..., ali definitivno mi je jako drago.
Meni osobno se činilo da je dosta decentno i zapravo nevidljivo, ali zaista puno ljudi mi je prokomentiralo usne i koliko me podigne, bez obzira na to što nije riječ o nekoj intenzivnijoj boji.


Odnosno, ovako to izgleda na mojim usnama. Slika je, blago rečeno, mutna, ali pokušah ;)...


Aplikator je spužvast i mekan


napravljen tako da s obje strane dobro prianja na usnice, iako ga ja nanosim klasično, kao ruž, usnu po usnu-TMI?


Ipak...nešto mi je tako posebno na ovom sjajilu. Miris, koji me pomalo vraća u djetinjstvo i mamin Chanel ruž, ali u puno blažoj verziji? Boja, koja je dovoljno roza da onu djevojčicu u meni čini sretnom, a da me ljudi ipak ne doživljavaju onako djetinju, kakva u biti jesam? Boja je između neke nude nijanse i roze, s intenzivnim sjajem. Na mojoj prijateljici djelovalo mi je kao da ima lagane sjajne čestice, ali na sebi ih ne primjećujem.


Konačno nijansa ovisit će o pigmentiranosti vaših usana.


U ovoj svojoj opijenosti gotovo sam zaboravila navesti sastojke, pa dok opet ne odlebdim...


I za one koje zanimaju samo gole činjenice:
jako dobro, kvalitetno i sjajno sjajilo, prilične cijene pa ja svakako preporučljivo loviti neki popust; ima blagi miris baš po šminki, ali u modernoj, pomalo eteričnoj verziji; trajnost- solidna, ali cure, ipak je ovdje riječ o sjajilu (znači 2-3 sata max); i ovako, pomalo bljedunjave nijanse mogu vam se činiti dosadne, ali vjerujte bit' ćete primijećene. I konačno, bih li ga opet kupila? Odmah!

(moram još spomenuti da dvije moje prijateljice također imaju sjajila iz ove linije, drugih nijansi, i sve smo opijene; nije neki broj za postotak, ali krenulo je u dobrom smjeru)

Što vi kažete? Da? Ne? Možda?

Pišite mi....

LP, beautyandbrains007HR








4 komentara:

  1. ajme divan je chanel ima najbolja sjajila i ruževe definitivno!!!




    Giveaway!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, divan je. Ja sam se totalno zaljubila u ovu nijansu, ali ruževe tek moram isprobati jer, vjerovala ili ne, nemam niti jedan?! Znam, moj propust ;)!

      Pozdrav!

      Izbriši
  2. Oh kako divna nijansa :D...i sama sam fan Chanelovih sjajila (koliko fan mogu biti jer mi sjajila i nisu toliko draga, preferiram ruževe više) ali ovo je svakako primjerak za kojim bi i ja posegnula ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim te... Chanel stvarno ima mrak stvari. Ruževe još nisam isprobala, ali sam i sama primjetila da im sve više naginjem. Kad sam bila klinka, nisam imala niti jedan ruž, sve sama sjajila, a sada nekako sve više snimam i njih.
      Što se ovog malca tiče- PREPORUČAM!

      Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)