petak, 22. veljače 2013.

Wet n Wild megalast lak za nokte- Through the Grapevine (208B)

Nekako već dugo nisam recenzirala neki lak što je grijeh kada sam ja u pitanju jer ih redovito nosim. Ovaj sam kupila još ljetos, ali sam ga tek nedavno nalakirala na nokte i oduševila se.

                                           Wet n' Wild- Through the Grapevine


Prvi koji sam probala iz Wet n' Wildove Megalast kolekcije bio je I Need a Refresh-Mint (recenzija ovdje) koji je i krivac što je moja bočica oštećena jer se u pošiljci prolio po paketu. Sami lakovi nisu bili oštećeni, ali su stradale bočice izvana. Dakle, ovih srebrnih dijelova po čepu inače nema na ambalaži.


Lak sam naručila s nonpareilboutique-a koji preporučam. Nude Paypal i kada mi se lak prolio, odmah su mi poslali novi o svom trošku. Poštarina se plaća između 7$ i 10$, ovisno o težini paketa, ali još uvijek se isplati, osobito kada je cijena ovog laka 1,99$ (oko 11 kn) za 13,5 ml proizvoda. Znači lak je normalne veličine, radi oblika bočice čak djeluje i glomaznije.
Ljudi moji, mi smo 100% zakinuti i što se cijena tiče, a bome i proizvoda. Mislim, otići u drogeriju i kupiti lak za oko 10-12 kuna (pa onda ako još imate kupone kao Amerikanci stalno), a dobiti ovakvu kvalitetu, ja nazivam američkim snom.
Lak je fenomenalne teksture!!! Prvo djeluje gušće, ali na noktu se bez problema razmazuje. Suši se solidnom brzinom, ne prebrzo, ali ni presporo. Ja uvijek lakiram nokte prije spavanja, ostavim si još nekih sat vremena za sušenje (ne da se ne mičem, nego se uvijek bojim da mi se ne utisne plahta ili jastučnica....ma znate vi, blogo-kozmetičarke moje o čemu ja pričam....). Jedan sloj je sasvim dovoljan za potpuno prekrivanje, čak ga i preporučam jer će duže trajati. Sjaj je očit i ne treba vam završni lak. Ja sam namazala dva sloja, ali mi je žao što nisam slikala i samo jedan premaz jer gotovo da i nema razlike.

dva sloja bez baznog i završnog laka na umjetnom svjetlu bez blica

Nisam luda za četkicom jer je prilično velika, ali nije teško njome rukovati kao što sam mislila da će biti. Dapače, prilično je lako i dobro obavila svoj posao.

Da vidite u odnosu na nokat....


Nažalost, ne vide se svi sastojci, ali je naglašeno da lak NE SADRŽI TOLUEN I FTALAT (phthalate).

Boja je neka tamnija ciklama, pa što ja pričam? Boja je boja grožđa?! Slike su vjerne pa radije pogledajte nego da ja pokušavam objasniti.


A trajanje je bolje nego kod većine lakova s time da ja ruke koristim kao oruđe . Dva dana će izgledati besprijekorno, treći bi mogao zatrebati novi sloj, čisto da se skriju male nepravilnosti i onda ste još dva dana mirni. Ne znam kako je s vama, ali za mene je to solidno jer ja čim vidim neku nepravilnost, skidam lak.

Bih li ga opet kupila? O D M A H!!!

Pa cure moje to je to od mene za ovaj post. Ako sam nešto zaboravila, slobodno pitajte.

Želim vam ugodan vikend, ali svratite još koji put do mene jer namjeravam biti vrijedna što se postanja tiče.

LP, beautyandbrains007HR


Nisam ni na koji način povezana s nonpareilboutiqueom. Sve sam kupila sama.

4 komentara:

  1. Divna nijansa, a i ovi su lakovi hvaljeni na sva usta zbog niske cene i dobre postojanosti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je isto nijansa prekrasna i paše na gotovo sve odjevne kombinacije. Ali najviše me oduševljava kvaliteta Wet n Wilda za cijenu. Stvarno za svaku pohvalu!

    (još da i nas jednako košta....)

    OdgovoriIzbriši
  3. Boja je prekrasna! Ja također u svojoj kolekciji imam masu lakova, više ih nemam gdje ni držati pa ih je većina po sobi, ispod kreveta,a neki i po ladicama :) Imam tri laka u sličnoj nijansi i svaki je poseban :)
    Nisam probala wet n wild lakove, ali hvala ti na linku za stranicu, prošvrljati ću njome da vidim što nude :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stranica je stvarno OK. Baš ne bruji sve internetom o njoj, ali mene je jako zanimao wet n wild pa sam odlučila probati kod njih. Prije nego što se odlučiš na kupnju, svakako potraži kupon kodove ili pričekaj neku akciju jer svako malo imaju neko sniženje. I ja sam kupila s nekim popustom, ali ga nisam navodila jer se više ne sjećam koja je točno bila shema.

      Pozdrav!

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)