petak, 14. ožujka 2014.

LIEBSTER AWARD- hvala What's up Zoe

Prvo što vas molim je da kliknete na ovaj link i pogledate blog What's up Zoe koja je zaslužna za ovaj post!

Hvala vama i, naravno, Zoe na nominaciji! Uvijek je lijepo kada vas netko pohvali pa me je ovo i iznenadilo, i razveselilo!


Prema pravilima, uz ovu nagradu svaki bloger treba:
1. napisati 11 nasumičnih činjenica o sebi
2. odgovoriti na pitanja koja mu je ostavila osoba koja ga je nominirala
3. odabrati 11 blogera koje nominira i označiti ih
4. na njihovom blogu ih obavijestiti o nominaciji
5. pritom ne smije označiti istu osobu koja je označila njega/nju

Pa krenimo redom...

11 nasumičnih činjenica o meni:
1. obožavam životinje, osobito pse
2. rijetko nosim štikle
3. luda sam za glazbom, stalno i svugdje je slušam
4. rekla bih zrela, ali zadržala sam dio djeteta u sebi, i time se ponosim
5. ako na national geographicu ima shark night, potpuno je izvjesno što ću ja raditi tu večer
6. volim učiti strane jezike
7. ne volim romantične filmove, samo neki su mi podnošljivi
8. sukladno prije navedenom, ne podnosim knjige Cecile Ahern
9. s kopna sam, ali obožavam more
10. kozmetička kolekcija mi je još uvijek u razumnim gabaritima, što god drugi mislili ;)
11.obožavam putovati

Moji odgovori na What's up Zoe-ina pitanja:
1. Koji ti je najdraži parfem?
Ovo je lako. Noa Cacharel.

2. Koju osobu bi voljela upoznati i zašto?
Che Guevaru. Obožavam sve u vezi Kube! Hasta siempre comandante- jedna od meni najdražih kubanskih pjesama.

3. Posao iz snova ti je...
Pa, ja ga zapravo radim, ali zadržat' ću ga za sebe.

4. Koji ti je najdraži film i zašto?
Ne znam. To mi pitanje ljudi stalno postavljaju. No, ipak, budući da samo od jednog scenarij i dijaloge znam napamet, moram reći "Tko pjeva, zlo ne misli". Vrh!!!

5. Napiši najbolji bakin beauty recept.
Pa baka mi nije nešto beauty orijentirana, ali prabaka se mazala sa onim vrhnjem sa svježe podojenog mlijeka. Vjerujte mi, djelovalo je jer joj je koža do zadnjeg dana bila čarobna. Samo ne znam gdje bih ja danas našla takvo mlijeko? Pasterizirano ne pali. ;)

6. Najdraži kozmetički brand?
Hm... Nisam "rasistički" raspoložena prema njima, naprotiv, "flertujem" sa svima, ali u zadnje vrijeme sam oduševljena svime od Caudalie-a.

7. Što si htjela postati kad narasteš?
Sudac.

8. Da možeš izabrati supermoć, koja bi to bila?
Pojma nemam...

9. Celebrity osoba s najboljim make up-om?
Jennifer Lawrence. Ona mi je apsolutno prelijepa!

10. Koji ti je najdraži modni dizajner?
Ufff... Ima ih! Ja ih dijelim na kategorije. Npr. torbe: Sophie Hulme, Michael Kors, Phillip Lim.

11. Crveni ruž ili smokey eyes?
U zadnje vrijeme brijem na crveni ruž, ali smokey eye je smokey eye...

Eto, to su moji odgovori. Ja neću nikoga nominirati jer imam osjećaj da su već svi primili ovu nagradu, ali svi vi koje redovito čitam, zaslužujete ovu nagradu pa ukoliko želite, možete napraviti post. Ovo je odličan način da upoznamo nove blogere i još jednom zahvaljujem Zoe na toj prilici i nekim novim blogovima koje ću od danas pratiti.

Moja pitanja, ako se itko odluči na ovaj tag:
1.Što vas je navelo na pokretanje vlastitog bloga?
2. Pretpostavljam da škicnete i na YouTube... Tko su vam najdraži YouTuberi?
3. Koje beauty pravilo najčešće kršite?
4. Je li vam bloganje na koji način utjecalo na život? Ako je, kako?
5. Slatkiši ili grickalice?
6. Mjesto na koje najviše želite otputovati?
7. Zadnji film koji ste gledali u kinu? Kakav je bio?
8. Što na sebi najviše volite?
9. Riječ koja vas najbolje opisuje?
10. Kako izgleda vaš dan iz snova?
11. Najdraža muzika?

To je to...

Pozdrav, beautyandbrains007HR



2 komentara:

  1. Vidis, ovih tvojih 11 stavki mogu komotno da prepisem i potpisem :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! Javi kad bude sljedeći shark night! ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)