utorak, 13. svibnja 2014.

L'Oreal Elseve Fibralogy šampon i regenerator za kosu


Već sam više puta pisala o svojoj vječnoj potrazi za omiljenim šamponom i regeneratorom, i brojnim iskušavanjima kako proizvoda drogerijskog ranga, tako i onih od kojih definitivno očekujem više s obzirom na visoku cijenu. Svoj put do moje kupaone pronašli su i L'Oreal Elseve Fibralogy šampon i regenerator.


Svojevremeno su ih puno reklamirali, a ja sam bila željna nekog nježnijeg šampona i regeneratora za kosu jer sam taman potrošila Garnier Ultra Doux Purifying inačice, recenzija OVDJE.


Odabir na njih pao je i zato što mi se sviđa tirkizno pakiranje s ciklama akcentima, kao i zbog preporuke moje kolegice. Dakle, šampon sam uzela u boci od 400 ml, a regenerator u manjoj, od 200 ml. To mi je nekako draže jer ja osobno uvijek sporije trošim regenerator, a volim isprobati i jedno i drugo iz iste linije. Moji su kupljeni u Kozmu za vrijeme jedne srijede sa 30% popusta, ali ih možete pronaći svugdje: Müller, Bipa, DM...Cijena 400 ml šampona je oko 39 kuna, a 200 ml regeneratora oko 23 kune. Bočice su plastične i praktične za upotrebu.


Ideja Fibralogy linije je dodati volumen vlasi kose, a nakon upotrebe Filloxane, koji bi trebao biti glavni sastojak, prodire u unutrašnju strukturu vlasi i nadograđuje je. Nakon upotrebe, vlas bi trebala postati sve deblja, a kosa bujnija.


Prije nego što krenem s vlastitim iskustvom, napominjem da imam dosta bujnu i zdravu kosu, te mi vlas ni u startu nije tanka. Malo me odbijala i činjenica da mi je kosa masnija, pa sam se premišljala da li odabrati ovu liniju, da mi se ne bi desilo da je dodatno oteža, no, ne mogu reći da je dojam bio loš. 


Riječi L'Oreala: "Već nakon prve upotrebe šampona kosa je osjetno gušća.
Od pete upotrebe učinak je kumulativan, što znači da se podebljanje vlasi primjećuje nakon svakog nanošenja šampona.* Uporaba: šampon + njega.
Stilizirajući polimer dodan je blagoj osnovi za pranje s teksturom koja se ravnomjerno raspodjeljuje za učinkovito pranje, dugotrajnu čistoću te uspješno oblikovanje frizure."


Šampon je dosta njegujući i ne spada u one tipove koji vam operu kosu, ali ju pritom i luđački zamrse. Dobar je i zaista pomalo njegujući, ali ako vam je kosa izrazito suha, definitivno morate koristiti i regenerator. Niti ja, s masnijom kosom ne bih ga preskočila jer mi je raščešljavanje puno jednostavnije. Ipak, nije tip "škripavo čistog" šampona.

sastojci šampon
Regenerator je dosta njegujući i olakša češljanje nakon pranja, a kosu ostavlja mekšom. Je li moju malo i otežao, je, ali kada se nađe mjera koliko ga nanijeti, nije loš, pri čemu treba imati na umu da on nije zamjena za masku.


Riječi L'Oreala: "Njegova topiva tekstura omogućuje ravnomjerno nanošenje od korijena do vrhova kose. Djelovanje ovog regeneratora temelji se na ultralaganoj formuli osmišljenoj za tanku kosu velike duljine.Njegova je formula dopunjena sredstvom za omekšavanje radi jednostavnog raspetljavanja te lipidima koji daju tonus i hrane kosu koja je sve osjetljivija na svakodnevne napade."



Miris oba proizvoda je meni tako tako, malo previše cvjetni, ali ne zadrži se predugo na kosi pa me nije značajnije smetao. Kosu uistinu hrane i njeguju. Ako imate izrazito masnu kosu, moguće je da će vam se kontinuiranom upotrebom ovih proizvoda kosa istih malo zasititi, ali ja sam to riješila na način da sam je jednom tjedno oprala s Head&Shouldersom, koji i inače redovito koristim na tjednoj bazi kao prevenciju protiv prhuti.

sastojci regenerator
Što se tiče povećanja volumena kose, mislim da bi kod tanke i suhe kose to uistinu mogli i činiti, ali kod mene su je malo otežali, što ne čudi jer i prema opisu, ovo nisu nužno proizvodi za moju kosu. Zbog navedenog, ne bih ih ponovno kupila jer su prema mojem mišljenju bolji za normalnu i suhu kosu, no za proizvode drogerijskog ranga i za tu cijenu, ovo uopće nisu loši proizvodi!


Dakle, neću vam reći pravac u shopping, ali mislim da većinu ipak neće razočarati.

Za kraj vas još podsjećam da je kod mene na blogu u tijeku darivanje Steripod zaštite za četkice za zube. O pravilima sudjelovanja i nagradama možete pročitati ovdje.

LP, beautyandbrains007HR

Broj komentara: 11:

  1. Nikada mi niti jedan Elseve šampon nije odgovarao. Ne vjerujem da je ovaj izuzetak :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da? Ovo stvarno nisu loši proizvodi, ali ti sigurno najbolje poznaješ svoju kosu pa ga definitivno ignoriraj, osobito ako si našla svoju dobitnu kombinaciju... :) Ja još uvijek tragam ;)

      Izbriši
  2. I ja sam probala dosta Loreal šampona i kako imam masno tjeme i taknu vlas uvijek gledam da su šamponi za volumen, tanku kosu ili masnu, ali isto se nismo baš našli. Nisu loši, ali ne mogu baš ni reći da su mi nešto pomogli :|

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se kužimo. Iz opisa, tip kose nam je sličan. Ja isto stalno tražim nešto što će mi očistiti tjeme, a ne biti "oštro" prema kosi, pa onda opet da ne bude previše hranjivo jer mi je kosa onda totalno beživotna.... Uglavnom nije mi lako, a niti šamponima sa mnom ;)

      Izbriši
  3. Koristila sam davno rozu liniju ovih šampona, s proteinima bisera ja mislim i bili su mi super. Ovi mi vjerojatno ne bi odgovara, jer imam gustu kosu i deblju vlas, pa bi ju još dodatno napuhalo, a to ne volim nikako. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kužim te... I ja imam deblju vlas pa je meni tendirao nekako otežati kosu za čime nisam bila luda, ali kao što rekoh, nije niti namijenjen meni, nama ;), tako da svejedno mislim da proizvodi uopće nisu loši. I ja sam probala rozu liniju.... Naravno, i njoj me privuklo pakiranje. Priznajem, ponekad sam baš pravo dijete :)

      Izbriši
  4. Dobih nedavno ova dva proizvoda i mislim da ću šampon preskočiti ali regenerator ću svakako isprobati :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Kosa je teža i punija, ali ako vam se kosa brzo masti izbjegavajte šampone za volumen. Probala sam šampon čisto iz znatiželje i preporučila bih ga samo onima koji nemaju problema s masnim tjemenom. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav! Vec dugo koristim Loreal sampon, ne znam tocno naziv, mislim da je Total Repair, uglavnom bijeli s crvenim cepom :-)
    Prilikom zadnjeg pranja kose, stavljajuci regenerator iste linije, osjetila sam cudan miris, pa sam isla provjeriti sto je, jer ga nisam kupila davno. I tamo nadjem komad plastike, poput bar koda, ali je sav zahrdjao( znam, plastika ne hrdja, ali to je najblize sto mogu docarati kako je izgledalo). Odmah sam provjerila i sampon, nasla i u njemu. Ako mi netko moze pojasniti sto je to? :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najiskrenije, nešto što sliči hrđi i smrdi u proizvodu za njegu mi se ne čini kao nešto što bi tamo trebalo biti... Nadam se da nije redovit sastojak ;)

      Izbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)