nedjelja, 16. studenoga 2014.

LUSH Turkish Delight shower smoothie

Nekako sam navikla da nedjeljom ubacim jedan Lush post, a kako sam s današnjim proizvodom pri kraju, eto recenzije. Lush Turkish Delight Shower Smoothie!


Za početak... Shower Smoothie?! Vjerojatno poput mene imate upitnik nad glavom, ali ukratko je riječ o proizvodu za pranje tijela, koji je teksturom mnogo konkretniji od gelova za tuširanje, te sadrži mnoštvo hranjivih ulja koji će se, zajedno sa ostalim sastojcima, pobrinuti da koža bude čista, ali ne i suha. Pa tako sadrži kokosovo i bademovo ulje, te kakao maslac. Dakle, vrlo je bogate teksture, gotovo kao maslac za tijelo, ali još čvršći i pod prstima imate osjećaj kao da je riječ o baršunastom sapunu. Prije nego što vas totalno zbunim, evo sastojaka:

sastojci
Ima bogati miri turske ruže koja iako ostavlja dojam teških latica, svoj miris suvereno širi, ali ne pretjerano, već čisto. Čak i ako ne volite miris ruže, mislim da vam miris neće biti mrzak. Kao što sam već rekla, tekstura je specifična, teška ali se u dodiru s vodom prorijedi. Zamisao je da se nanese na vlažnu kožu, pusti koju minutu da vrijedna ulja učine svoje i ispere. Koža bi trebala biti nahranjena i zbog tih svojih izrazito vrijednih sastojaka, idealna je za suhu i osjetljivu kožu. Moju kožu nije isušivala, ali nisam do kraja osjetila ta bogata ulja jer mi je koža nakon turkish delighta bila škripavo čista pa je moja preporuka da svakako nanesete i mlijeko ili kremu za tijelo. 


Ovako ga opisuje Lush:
"Ne bismo se sad nešto htjeli hvaliti, ali činjenica je da smo, još jednom, pokrenuli ili bolje rečeno nanjušili trend.
Kakav? Pa turskih sapunica! Puno prije Onura, Šeherezade i Ezela, mi smo se sapunali ovim ljepotanom i uživali u pravoj turskoj sapunici od kakao maslaca, bademovog ulja i ruže. Ma jok?! Da,
da!"


Uglavnom, ovo je OK proizvod o kojem sam čitala hvalospjeve, ali meni nije must have. Ako vas zanima, možete ga pronaći ili na Lush stranici ili u njihovim dućanima, gdje dolazi u posudici od 200 g i košta 174 kn (28.42$, 22.86 Eura, 18.16 GBP). Znam, puno, ali će vam jaako dugo trajati. Moja posudica ima 50 g i trajala mi je oko mjesec dana.


Kako je moja posudica bila dio paketa s kupkama i slično, bila je sva prašnjava od njih pa sam ju samo lagano obrisala vlažnom krpom i gotovo potpuno uklonila sve natpise. Objašnjenje za one koji se pitaju što sam radila s posudicom?!

Što vi kažete? Nešto za vas ili ipak ne? Probali? Zainteresirani? 

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)