subota, 14. veljače 2015.

The Valentine's Kit, NET-A-PORTER BEAUTY

Ne znam kako vi, ali ja sam totalno opsjednuta raznim inačicama beauty box-ova. Na Lookfantasticu obavezno prednaručujem (recenzije prosinac i siječanj), verzija za veljaču već je stigla, ali još nisam imala vremena sve poslikati i napisati, a moram reći i da ovo nije moja prva NET-A-PORTER kutija. Holiday verzija također čeka svojih pet minuta, no kako je Valentinovo....btw uživajte ako ste zaljubljene, nekako se nametnulo da upravo ova kutija mora danas osvanuti na blogu.


Dakle, već prema nazivu je jasno da je ova kutija djelo NET-A-PORTERA i još je uvijek dostupna na njihovim stranicama za cijenu od 37.50 GBP/55 Eura. Iako se možda na prvi pogled čini skupom, vjerujte nije. Cifra nije mala, ali kozmetika u njoj je vrlo skupa, i dobivate nekoliko proizvoda u full size varijantama, a testeri su većinom također vrlo velikodušnih veličina. Ne smijem zaboraviti da NET-A-PORTER ima dosta skupu poštarinu od 20 Eura, ali mene to nije mučilo jer je bila u tijeku njihova zimska rasprodaja na kojoj sam se raspištoljila pa je kutija bila šlag na vrhu. Inače, obično brzo nakon zimske rasprodaje imaju akciju besplatne poštarine, pa možete snimati situaciju i reagirati kad se to desi, no krenimo mi sa samom kutijom...


U Holiday verziji nisam dobila knjižicu s detaljima o proizvodima, no ovo je ljubavno izdanje ima, i svaki od devet proizvoda dobio je svoj mali odlomak.


Nemam neki poseban redoslijed, ali krećem od proizvoda koji me je najviše mamio na kupnju, a to je Charlotte Tilbury Magic Cream koja se reklamira kao tajno oružje svih zvijezda A-liste i backstage-a modnih revija.


Ja je još nisam probala, ali trebala bi biti riječ o bogatoj kremi koja i hrani i hidratizira, smanjuje pojavu bora te kožu čini sjajnijom i življom. Ovako se stječe dojam da je riječ samo o kremi za njegu zrelije kože, ali ja sam je prema svim recenzijama doživjela kao fenomenalnu verziju primera za puder, o njoj sam čitala kod svih mogućih blogerica za koje mi se ne čini da bi im trebalo nešto s anti-age efektom, tako da mi se čini da je opis takav više radi naglaska da daje odmorni izgled koži, što je plus za svaku dob. Budući da ova krema u svom punom 50 ml-skom izdanju košta 58.33 GBP, nisam se odvažila na kupnju te mi je stoga posebno drago što se ovaj mali tester od 15 ml/0.5 fl.oz. našao u kutiji jer ću znati sviđa li mi se, pridružujem li se vojsci beauty entuzijasta koji ju obavezno uvrštavaju u svoje ljepotne tretmane ili ću se ipak držati nekih provjerenih i jeftinijih varijanti? Kada je isprobam, svakako ću napisati recenziju i svoje dojmove kako bih pri eventualnoj odluci o kupnji pomogla i vama.


Sljedeći je Bamfordov gel za pranje ruku i tijela s geranijom (Bamford's Geranium Hand & Body Wash). Inače dolazi u pakiranju od 250 ml koje košta 16.67 GBP, dok je u kutiji varijanta od 50 ml. Osim geranija, navedeno je da sadrži lavandu i pepermint. Miris je dosta intenzivan i razbuđujuć, meni osobno s naglaskom na mentol i zapravo me podsjeća na kreme protiv bolova tipa Polar Ice s malo više bilja. Ne sadrži parabene, sulfate i umjetne mirise, pogodan je za sve tipove kože, 85% sastojaka u njemu je prirodnog podrijetla, a sadrži i aloe veru koja koži daje kisik i tako poboljšava njenu strukturu tkiva. Obećava puno, a slažem se da podiže raspoloženje jer je miris stvarno, ali stvarno kao doza energije u bočici.


Zatim se tu našao i LAFCO sapun s kamilicom i lavandom (LAFCO Chamomile and Lavender soap) od 130 g/4.5 oz. koji u svojoj ogromnoj verziji od 240 g košta 11.46 GBP i trenutno nije dostupan. LAFCO sapuni rade se ručno i oglašavaju se kao luksuzni sapuni koji sadrže kokosovo i bademovo ulje, a također su obogaćeni proteinima svile za bogatu sapunicu koja omekšava kožu. Ono što mi se jako sviđa je da proizvod nije testiran na životinjama i u potpunosti je cruelty free!


Sljedeći proizvod je full size (30 ml/1 fl.oz.) i mislim jedan od vrijednijih u paketu, a riječ je o  Radical Skincare Revitalizing maski za lice. Nje nema u ponudi na NET-A-PORTER-u, a rasprodana je i na drugim stranicama, no budući da joj cijena nije mala (košta 54 Eura), nadam se da je to dobar znak. Ova maska se diči inovativnom formulom koja se zapravo aktivira tek na koži na kojoj se poput šampanjca stvaraju mjehurići s kisikom i nutrijentima prijeko potrebnim koži za zdrav i njegovan izgled. Nisam je još probala, ali se jaaaako veselim i zasigurno ću o njoj pisati na blogu.


Jurlique Superior Retexturising Nutri-Define serum za lice nije u full size pakiranju od 30 ml koje košta 71.67 GBP, ali veličina iz paketa od 15 ml/0.5 fl.oz. je više nego solidna. Sadrži Biosome5 za koji ja nemam pojma što je, ali zahvaljujući njemu bi serum trebao djelovati duboko ispod kože i učvrstiti opuštenu kožu, dok bi ekstrakt korijena ginsenga trebao odmah pružiti zdravi sjaj. Miris mu je navodno po mentolu što ja ne mogu potvrditi jer ga nisam isprobala, ali kako je ovaj proizvod dosta jak, neću se niti igrati njime, a mama jedva čeka da dovršim ovaj post i slikanje, da ga može vidjeti u akciji. Rekla sam joj da svakako mora bilježiti dojmove da vam ih mogu javiti.


Tu se našao i jedan "nema sumnje" primer- Hourglass Veil Mineral primer. Veličina ovog testera od 5 ml/0.16 fl.oz. je smiješna, ali neću se žaliti jer ga nisam probala, a vrijednost kutije za novac meni osobno uopće nije upitna. Riječ je o podlozi za puder koja bi trebala smanjiti izgled pora i crvenilo, a činjenica da sadrži faktor 15, čini je dobrim izborom i za sunčane dane. Nisam ga imala priliku probati, ali kako veliko pakiranje od 30 ml košta 33.33 GBP, drago mi je da imam priliku vidjeti o kakvom primeru se radi.


Jedan čisti makeup proizvod je Eyeko Black Magic maskara, drama & curl. U paketu se dobiva pakiranje od 4 ml/0.3 fl.oz., dok velika varijanta od 8 ml/0.29 fl.oz. košta 16.67 GBP. Ovo bi trebala biti vrlo intenzivna crna maskara koja dodaje volumen i dramu vašim trepavicama, ne sadrži parabene, sadrži ekstrakte koji pospješuju rast trepavica, ostaje na očima do 12 sati i to bez preslikavanja, a niti se trusi. Baš me zanima...


Također u makeup konkurenciji, u paketu je i Anastasia prozirni gel za obrve od 2.5 ml/0.085 fl.oz. (Anastasia Beverly Hills Brow Gel- Clear) koji će definitivno naći svoje mjesto u mojoj rutini. Sadrži esencijalna ulja koja njeguju obrve, nema ljepljivu formulu i u punoj veličini od 7.93 g/0.28 oz. košta 12.50 GBP.


I posljednji proizvod u paketu povodom Valentinova je Serge Norman Meta Sheer Dry Finish ulje u spreju za kosu, i to veliko pakiranje od 50 ml/1.7 fl.oz. kojem je cijena 16.67 GBP. Riječ je o proizvodu koji se može nanijeti na suhu ili mokru kosu za prirodan sjaj i urednu frizuru bez mlade kose koja strši. Sadrži provitamin B5 koji kosi daje teksturu bez da je zamasti ili oteža. Veselim se probavanju.


I to je to. Devet proizvoda, od kojih su dva u normalnim/full size verzijama, Jurlique serum koji je manje pakiranje, ali još uvijek dovoljno veliko i vrijedno, kao i pregršt drugih vrlo vrijednih proizvoda, za mene su odličan izbor i nije mi nimalo žao što sam se odlučila na kupnju. Nekako mi se čini da je cijeli paket slagan od što više prirodnih proizvoda i da je naglasak na anti-age njezi kože.

Što vi kažete? Zainteresirani? Kako vam se sviđa? Što vas najviše zanima?

Pišite mi...

LP, beautyandbrains007HR



2 komentara:

  1. Izvrstan sadržaj, definitivno vrijedi tih novaca :)
    Jurlique me zanima jako :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav! Da, slažem se. Holiday je još i bolji! Jurlique će mama morati opisati jer kada sam vidjela da piše sagging skin, malo sam se zabremzala. Bojim se da ne krenem previše rano s prejakim tretmanima pa da kad se stvarno stopim s gravitacijom da mi više ništa ne pomaže ;). Iako, ni mama mi nema "sagging skin" :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru... Cijenim trud :)